4 Ağustos 2014 Pazartesi

L'Oréal Paris Nude Magique CC Krem Yorumlarım

Merhabalar.
Bu benim ilk blog paylaşımım olacak. Umarım güzel bir başlangıç olur :)

Sizlerle kısa süre önce tanıştığım ve çok severek kullandığım L'Oréal Paris'in CC kremi hakkında ki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Elbette ki yorumlayanlar olmuştur ama birde benim gözümden tanımanızı istedim bu güzel ürünü.

Şunu belirtmeliyim ki ben daha önce hiç CC krem kullanmamıştım. Bir kaç BB krem kullanma şansı yakaladım ve anladım ki BB kremler bana göre değil. Cildim yağlıdan karmaya dönük olduğu için BB kremler bende sivilce sorunu oluşturuyor. Havalar artık çok sıcak olduğu içinde fondoten kullanmak istemiyordum, daha doğal ve ağırlık yapmayacak bir ürün kullanmak istiyordum.
Bende bu yüzden bayram indiriminde watsons'a gidip kendime göre bir ürün arayışına koyuldum. Sonuç olarak L'Oréal Paris'in CC kremi ile tanıştım.

Gelelim ürünümüzün görünüşüne.



Ürün tüp bir formun içine konulmuş.Görüntü olarak sade bir duruşu var. Bu CC kremin bildiğim kadarıyla üç çeşiti var. Bende ki Anti-Redness yani yüzde ki kızarıklıkları kapatıyor ve renk eşitliği sağlıyor. Benim yüzümün belirli bölgeleri, özellikle T bölgem diğer bölgelerime göre daha kızarık ve hassas. Ben bu yüzden bu çeşidini tercih ettim. 

Ürünü ilk sıktığınızda sıvıya dönük yeşil renkli bir ürün geliyor. İçinde minik minik kabarcıklar var. 
Fakat ürünü cildinize yaydığınız da yeşil renk ortadan kalkıyor ve tıpkı bir fondoten gibi ten rengine dönüyor. 
Kapatıcılığı yok denecek kadar az fakat ciltte pürüzsüz ve kadifemsi bir etki bırakıyor ve o sıvı yapısı kayboluyor.
Ürün 30 ml olmakla birlikte benim gibi karma ciltlerde ki özellikle burunda oluşan pütür pütür hatta soyuk görüntüyü engelliyor. Unutmadan SPF 20 içeriyor. 

Ben bu ürünü doğru hatırlıyorsam 25 tl den %40 indirim ile aldım. Genel olarak söylemem gerekirse yağlı ve karma ciltler için, yüzünde renk eşitsizliği olanlar için mükemmel bir ürün.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgiler 



3 yorum:

  1. Blog keşif etkinliğinde gördüm bloğunu gfcden izleyicin oldum bana da beklerim :) Sevgiler :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm bloğunun ilk yazısı hayırlı olsun hemen takibe aldım seni bende beklerim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba..rengin ten de koyu durduğunu söylemişler boyle bir sorun yaşadin mi

    YanıtlaSil