5 Ağustos 2014 Salı

Elf Beach Beauty Palette Night İnceleme

Merhabalarrr :)
Bugün kendimi pek iyi hissetmiyorum ama genede bir ürün hakkında yazmak istedim. Yazmadan önce internette biraz araştırdım ve bu palet hakkında türk bloggerlar tarafından yazılmış bir yazı göremedim. Belki de benim gözümden kaçtı bilemiyorum ama durum böyle olunca bu palet hakkında bir yazı yazmaya karar verdim :)

Gelelim paletin görünüşüne ve içeriğine.


Paletin dış yüzeyi bildiğimiz kartondan ama gayet sağlam ve kullanışlı. Tıpkı kitap gibi açılıyor ve bizi 4 allık,16 far ve 8 tane ruj karşılıyor. Ve bir tane de ayna.

Gelin farlara yakından bakalım.
Farların renkleri gayet güzel ve kullanışlı renkler. Açık renklerden koyu renklere doğru gidiyor. Yapıları hafif simli. Ne kremsi nede çok toz toz bir halleri var. İkisinin arasında bir yerlerde. Pigmentasyonları aslında iyi fakat açık renkler far bazı olmadan kendini pek belli edemiyor bu yüzden gene de tüm renkleri far bazı ile kullanmakta fayda var. 

Bunlarda swatchları.

İlk fotoğraftakiler açık renk olanlar onları yaydığımda kendilerini belli edemedikleri için parmak üzerinde tek dokunuşla çekmeye karar verdim.  Fotoğraflarda baz kullanılmadı. Genel olarak güzel renkleri olan ve pigmentasyonları orta derecede diyebileceğim bu 16 renk far benim gözüme denk geldikçe kullandığım farlar oldu. 
Gelelim paletin en güzel yerine yani allık bölümüne.
Her ne kadar allık olarak geçse de ben sağ üstte ki rengi bronzer olarak kullandım bir kaç kere ve işlemini gayet yerine getirdiğini düşünüyorum. Renkler gerçekten o kadar tatlı ki hatta sol alt taraftakini göz pınarlarımı aydınlatmak içinde kullanıyorum çünkü yapısı üstte ki farlara göre çok daha yumuşak ve simli. Swatchlarını yapamadım çünkü tam o sırada şarjım bitti. Ama pigmentasyonları gerçekten çok güzel.
Ve son olarak rujlar..
Onların yakından bir fotoğrafını çekmedim çünkü sizlere göstermek için çok fazla parmakladım ve çok çirkin bir görüntü oluştu. Ama dediğim gibi çok parmaklamama rağmen kolumda renklerini veremediler ve en kötüsü de hepsi kolumda aynı renkmiş gibi durdu. Ben dudakta daha önce rujları denememiştim. Belki de dudakta daha farklı duruyorlardır bilemiyorum.

Sonuç olarak allıklarıyla bayıldığım, farlarıyla sevdiğim ve rujlarıyla hayal kırıklığına uğradım bir palet oldu benim için Elf Beach Beauty Night Palette. 

Alınmayacak bir palet mi?
Hayır. Allıkları ve farları gerçekten güzel. Çantaya atıp çıkmalık, seyahate götürmelilk bir palet.
Pigmentasyoları güzel. Elf markası zaten güzel. 
Ayrıca çok uygun fiyatlı. 

Bu paleti almak isterseniz instagram hesabımdan benimle iletişime geçebilirsiniz. Bu paletten ve elf markasından bir çok ürünü satan instagram hesaplarını size dm den atabilirim. 


Umarım güzel bir yazı olmuştur ve iyi zaman geçirmişsinizdir. Siz bu paleti beğendiniz mi? Yorumlarınızı duymak isterim.

Okuduğunuz için çok teşekkürler :)
Sevgiler.


İnstagram: cerennefes

1 yorum:

  1. Merhaba :) Bende bu palet hakkında blogumda yazı yazmıştım makyaj denemesi ile :)
    Bloguma beklerim :)

    dearrlaura.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil