2 Şubat 2015 Pazartesi

Ocak Ayı Favorileri

Herkese merhaba. Bu ürünler aslında sadece ocak ayı degil, kullanmaya başladıgım günden beri favorim olan ürünler.



 Nivea lip butter (Vanilla&Macadamia)

Aldıgım günden beri elimden düşmeyen tek lip butter bu oldu.
Kokusu harika. Benim gibi vanilya kokusunu seviyorsanız vazgeçilmeziniz olacagına inanıyorum. Nemlendirmesi oldukça başarılı. Tek kötü yanı pek hijyenik degil.
 Loreal Paris Gel Intenza Eyeliner

İndirim zamanında merak edip aldıgım bir üründü. İyi ki de almışım diyorum. Simsiyah, yerinden oynamayan, akmayan, mat ve sürümü çok kolay bir eyeliner. Hüngür hüngür aglamalarımda bile bana mısın demedi. Ayrıca asla kurumuyor.

Loreal Paris True Match Consealer

Dibini görecegim ilk consealer olacak sanırım. Sarı alt tonlu harika bir ürün. Bende ki ivory rengi. Sabahları kalktıgımda aynada gülümseyen koyu halkalarımı çok güzel kapatıyor ve aydınlık veriyor. Kızarıklıkları kapatmada da oldukça başarılı buluyorum. Brulee ile üzerinden geçip sabitliyorum.

Maybelline The Falsies Volume Black Drama

Simsiyah, upuzun, kıvrık, tek tek ayrılmış ve hacimli kirpikler düşünün. Tek eksigi sürerken bulaşma yapabiliyor ve gün içinde gözleriniz sulandıgında bulaşabiliyor.
Betty Boop Lipstick  No:11

Arkadaşımın hediyesi olan bu kalem ruj beni kullandıgımdan beri çok şaşırtan bir ürün oldu. Yapısı, kalıcılıgı ve rengi çok güzel. Pembe alt tonlu bir nude diyebilirim. Ne yazık ki ona uygun bir kalemtraş henüz bulamadıgım için şuan rengini gösteremiyorum ama gratise ugradıgınız zaman kesinlikle göz atın bence.



Son olarak lrp effaclar duo' dan bahsetmeyecegim çünkü yarın cilt bakım rutinimde detaylı olarak anlatacağım. Okudugunuz için teşekkürler :)

2 yorum:

  1. Merhaba canım, blogunu takibe almak isterdim ama izleyici gadgeti eklememişsin. Bence bir an önce bloguna bu gadgeti eklemelisin tatlım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil