15 Ağustos 2014 Cuma

Flormar LIFTING FOUNDATION yorumlarım

Yeniden merhaba hanımlar, bu yazımda sizlere son zamanlarda kalıcılıkta en başarılı bulduğum uygun fiyatlı bir fondötenden bahsedeceğim.
İşte o fondöten karşınızda. Ta ta tataaaaaaaaaaaaaa

 Kendisi SPF 20 içermekle birlikte bir çok cc kremde bulunan kızarıklık kapatıcı ve renk eşitleyici bir özelliğe sahip. Kızarıklık kapatma özelliği her fondöten de bulunuyor olsa dahi bu ürüne özellikle eklenmesi bence onu özel kılıyor.

Gelelim ürünümüzün görünüşüne.



Ürün tüp formunda olmasıyla beraber pompalı olmasıyla da benim şaşırmama sebep oldu. İlk defa tüp bir ürünün pompalı olduğunu görüyorum. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ama ürünü istediğiniz miktarda almanızı sağlayacaktır. 

Gelelim ürünün albenili taraflarını.

1. Mükemmel bir kapatıcılık.
2.Harika bir kalıcık. 
Öyle ki bu ürünü uygulayıp evden çıktım ve akşam eve geldiğimde tek bir parlama yoktu! Dışarıda kesinlikle bir pudra vs uygulaması olmadı üzerine. Evden çıktığım gibi geri geldim ve hiçbir şekilde akma, kokma, parlama, yağlanma yoktu.

Bu uzun süreli kalıcılığı sağlamak için neler mi yapmalıyız?

İlk önce yüzümüzü çok güzel bir şekilde nemlendiriyoruz ve fondöteni uygulamadan önce bir baz kullanıyoruz. Bazımız yok ise altına baz işlevini görecek bir BB yada CC krem uyguluyoruz. Daha sonra tercihen süngerimizi güzelce ıslatıp fazla suyunu sıkıyoruz ve tampon hareketlerle uyguluyoruz ürünümüzü. AMA ürünü çok iyi bir şekilde cildimize yedirdiğimizden emin olmalıyız. Daha sonra transparan pudramızla yüzümüzü güzelceee sabitliyoruz. İşte bu kadar!

Neden bu kadar detaylı anlattın? diye soracak olursanız ben bu adımları izledikten sonra uzun ve kalıcı bir görünüm elde ettim. Bu yüzden sizlere de üşenmeden anlatmak istedim :) 


Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 
Okuduğunuz için teşekkürler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder