6 Ağustos 2014 Çarşamba

Cecile All Day Performance Eyeliner 19,09,16, 04 Numaraları İnceleme

Yeniden Merhabalar.
Bu yazımda sizlere en sevdiğim Cecile eyeliner kalemlerimi göstermek ve incelemek istedim.
Öncelikle belirtmek istiyorum ki bu kalemler bir ha-ri-ka !

Gelin ilk önce görünüşlerine bakalım.


Gördüğünüz gibi plastik kapaklı ve arka tarafında buğulu bir görüntü yaratmak için kullanılabilecek süngerleri var. Kalemlerin yapıları o kadar güzel ki yumuşacıklar. Pigmentasyonları mükemmel, eyeliner ve göz kalemi olarak kullanım dışında far olarak bile kullanabilirsiniz. Ben özellikle bordo-mürdümsü rengini ve grimsi ama içinde isimlendiremediğim değişik pırıltılar olan bu iki kalemi far olarakta çok kullanıyorum.






Gelelim swacthlarına;


Kalemlerin şuan ki fiyatı sanırım 18-19 arasında.
Evet bir göz kalemine göre biraz pahalı. Alışmışız 3-5 tl lik kalemler almaya ama bu kalemler gerçekten çok güzel. Dediğim gibi hem far hem eyeliner hemde göz kalemi olarak kullanabilirsiniz. 19 numaralı rengi ben özellikle göz içlerime ve kaş altlarıma aydınlatmak amacıyla kullanıyorum.

Umarım yazımı beğenmişsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler :)


Beni instagramdan da takip etmek isterseniz hesabım;

cerennefes 

2 yorum:

  1. Hayatım followers gadgeti eklememişsin izleyiciler yani. Onu da blogger tasarımdan eklersen daha rahat takip edebiliriz..
    Sevgiler selamlarrrrr..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım pek bilmiyorum buranın ayarlarını. Ama önerin için çok teşekkür ederim. sevgiler :)

      Sil