9 Şubat 2015 Pazartesi

Lip balmlarım ve yorumlarım

Herkese merhabalar.
Bir lip balm fulyası aldı başını gidiyor. Şundan sadece beş altı sene önce anam babam vazelin kullanırdık. Şimdi ise çeşitli markaların çeşit çeşit lip balmları var. Tabi ki bizde gördügümüzü alıyoruz. Ben pek fazla kullanan bir insan olmama ragmen 7 tane varmış bende de. Gerçi yarısı hediye neredeyse. Bende hal bu olunca elimdekileri anlatmak, düşüncelerimi paylaşmak istedim. Haydi o zaman başlayalım.
1. Balmi: watsons magazasında ilk gördügümde ambalajına vurulup almıştım. Özellikle anahtarlıga takılabiliyor olmasıda çok orjinal gelmişti. Fakat beklentimin çok altında bir ürün çıktı. Bir kere nemlendirmekten daha çok dudakları balçık haline getiriyor. Rahatsız edici bir his bırakıyor. İçerigide pek temiz degil hatırladıgım kadarıyla. Tekrar almam,

2. Isana intensiv: Bende ki 12 basis olanı. Diger ceşitlerini bilmiyorum. Yasadıgım şehirde rossmann yok. Bir arkadaşamın hediyesiydi. 4,8 g ve 12m. Biraz bayık bir tadı var. Nemlendirmesi fena degil. Tekrar alırmıyım almam. Çok bir albenisi yok. 

3.Revlon lip butter: Bende ki 047 pink lemonade. Dudakları hem nemlendirirken hemde hafif bir renk+parıltı veriyor. Pembe rengini sevmedigim için çok kullanma fırsatım olmadı ama günlük güzel bir ürün. Başka bir çeşidine şans verebilirim.

4.Neutrogena: Spf 20 içeriyor olması ilgimi çekmişti ve almıştım. Nemlendirmesi çok hoşuma gitmese de uzun süre kullandım. Bununda bayan bir tadı ve kokusu var.

5. Rosense: Küçücük, harika kokulu adeta vazelin gibi bir dudak balmı. Nemlendirmesi oldukça iyi. Tek kötü yanı ürünü alma kısmı pek hijyenik degil. Genede tekrar alırım. 

6. Nivea lip butter: işte hala bile bol bol konuşulan, populerligini kaybetmemiş olan ürün. Eger vanilya kokusunu seviyorsanız gerçekten harika kokuyor. Bazıları bayıyor dese de bence alakası yok farkındaysanız her şeye bayıyor dedim ama bu öyle degil. Nemlendirmesi mükemmel degil ama güzel. Hijyenik degil fakat tırnak etlerinizi yumuşatmak içinde çok ideal bir ürün. Çok amaçlı kullanılabilir. 16.7g

7.Farmano: iki üç gündür falan kullanıyorum. -20 dereceye kadar korudugu yazıyor üstünde. Bununda bana bayık gelen bir kokusu var hafiften ama gerçekten yumuşacık yapıyor dudakları hemde agır bir his bırakmadan. Benim oldukça hoşuma gitti. Bir süre bunu kullanmaya devam edecegim.


Siz hangi lip butter/balmları kullanıyorsunuz? Önerebileceginiz ürünler var mı?




4 yorum:

  1. Ruby kisses pot o' irale kullanıyorum ve çok memnunum cnm ;) Bu arada bloğunu yeni buldum ve takibe aldım :) Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba cnm bende de bu aralar lipbalm hastalığı başladı valla dediğin gibi eskiden vazelin kullanırdik ama şimdi neler neler ... Neutrogena lipbalmi favoriler arasında :)) blogunu takipteyim bende bloguma bekliyorum cnm 8mart Hanımeli hediyelesme etkinliğine bekliyorum katılırsan çok sevinirim ♥♥

    YanıtlaSil
  3. fulya değil furya o şapşikk :D

    YanıtlaSil
  4. Son yıllarda belki çeşit çoğalmıştır ama 2002'de Burt's Bees kullanıyordum. Sonra bulamaz oldum, online alıyordum. Hala favorimdir, orijinali...

    YanıtlaSil