7 Şubat 2015 Cumartesi

Essence Dudak Kalemleri

Herkese mutlu cumartesiler! :)
Bugün sizlerle her gün kullandıgım ve herkeste olması gerektigini düşündügüm essence dudak kalemlerini paylaşacagım.
Ruj kullanmayı sevenlerin bir diger sevdikleri şeyde dudak kalemleridir sanırım. Çünkü dudak kalemleri güzel bir zemin hazırlamakla beraber rujun kalıcılıgını arttırıyor ve hata yapma ihtimalini azaltıyor. Ek olarak tonunu sevmediginiz rujları dudak kalemi kullanarak farklı görünümler elde edebilirsiniz. Gelelim essence dudak kalemlerinin yapılarına.

Bende ki renkler;

13 transparent
08 red blush
12 wish me a rose
05 soft berry
11 in the nude

Pigmentasyonları, kalıcılıklari ve sürümleri oldukça başarılı. Adeta dudaktan kayıyorlar. Tek başlarına ruj olarak bile kullanabiliyorsunuz.


Digerlerinden farklı olarak 13 numara renk vermek yerine zemin hazırlayıp, dudakları pürüzsüzleştiriyor ve nemlendiriyor.

Bunlarda renkler;

Görüşmek üzere.. 
:)

2 yorum:

  1. Essence dudak kalemlerini ben de seviyorum. Blogunu yeni keşfettim ve takipteyim. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkurler. Bende şimdi bakıyorum size :)

      Sil