6 Şubat 2015 Cuma

Makyaj Çantamda Neler Var?

Herkese merhaba! :)
Bu günkü yazım bir ürün incelemesi olmayacak. Gün içinde yanımda neler taşıyorum, nelere ihtiyaç duyuyorum bunun hakkında olacak. İlk önce çantamı görelim :)
Çantamı gerçekten çok seviyorum. İhtiyacım olan şeyleri çok rahat sıgdırabiliyorum. Etamin kumaşından olması da ayrı sempatimi kazandı. Eskiden bu kumaşla nakış yaparmış annemler.

Gelelim çantanın içindekilere.
Günlük hayatımda pek fondoten kullanan bir insan degilim. Akşamları tercih ediyorum daha çok. Bu yüzden genelde La roche posay bb krem sürdükten sonra yüzümü sexy mama ile sabitliyorum. Tazeleme ihtiyacı duyabilecegim içinde yanımda oluyorlar.



Bazen evden oje sürmeden çıkabiliyorum. Bu yüzden yanıma sürümü kolay, hata yaptıgımda çok kötü durmayacak bir oje alıyorum. Pastel blush rengi.
Normalde el kremi çok kullanmam ama watsons'dan aldıgım bu el kremini sırf kokusu ve tatlı ambalajı için her gün kullanıyorum. Islak mendilde hepimizin çantamızdaki vazgeçilmezlerden. Yine watsons ıslak mendil harika kokuyor. Severek kullanıyorum.


Evden makyaj yapamadan çıktıgım zamanlarda hiçbir şey almayacak olsam bile brulee farı illa ki alıyorum. Gözlere daha aydınlık bir görüntü veriyor. Aynı şekilde her göz makyajıyla uyum saglayabilecek ve dudak kalemine ihtiyaç duymadan sürebilecegim bir ruj istedigimde ise yanıma the balm mai billsbepaid rengini alıyorum.


 Kapatıcı olmadan evden çıkmıyorum genelde. Göz altlarım uykusuzluktan dolayı koyu renk ve yorgun göründügü için yanıma bitirmeye çalıştıgım rimmel london match perfection kapatıcıyı alıyorum. Ve tabi ki kaşlar.. Benim inatçı kaşlarım gün içinde tekrar sabitlenme ihtiyacı duyuyor. Bunun içinde essence kaş jelini alıyorum yanıma. Gördügünüz gibi can çekişiyor.


Benim makyaj çantamdakiler bu şekildeydi. Okudugunuz için teşekkürler.

Bu güzel çanta için Apolena firmasına çok teşekkürler. Bu çantayı veya diğer modellerini incelemek isterseniz tık tık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder