5 Şubat 2015 Perşembe

Essence xxxl Longlasting lipgloss MAT EFFECT

Merhaba!

Bu gün sizlere beni şaşırtan ve tabularımı kırmama sebep olan bir üründen bahsedecegım.
Normalde hiç lipgloss insanı degilimdir ama bu üründe zaten bir lipgloss gibi değil. Likit ruj adeta. Ambalajı ve kokusu gerçekten harika. Hatta yanlışlıkla dudagımı yaladıgımda gelen tat hoşuma bile gidiyor :))))

Bende ki renkleri soft nude ve velvet rose. Her ne kadar aynı gibi dursalarda velvet rose daha pembe bir nude. Soft nude ise daha gül kurusumsu bir nude. Benim favorim soft nude zira velvet rose da çizgilere dolma gibi bir sorun yaşadım. Onun dışında yapıları, yumuşaklıgı ikisininde harika. Yapış yapış degiller ve dudakta sünmüyorlar. Fakat kalıcılık konusunda pek başarılı degiller. Dudak kaleminin üzerine uygularsanız iki üç saat gidiyorlar. Tabi yemek yerseniz ne kadar dayanır bilemiyorum. 

Fırçası bu şekilde. Yumuşacık ve sürümü kolay. Gelelim renklere.
Fotografta her ne kadar ışıkta parlasalarda tamamen matlar. Solda ki soft nude sağda ki velvet rose. Soft nude bitmek üzere oldugu için çok düzgün uygulayamadım.


Kısaca mat ve nude bir lipgloss adı altında likit ruj istiyorsanız kaçırmamanız gereken bir ürün. 

İyi okumalar :)


2 yorum:

  1. Ben de çok severek kullanıyorum :) Güle güle kullan sende canım :)

    YanıtlaSil
  2. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ¦

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil