13 Şubat 2015 Cuma

The Balm Autobalm Hawaii Palet

Herkese kısa bir aradan sonra merhaba.
Bu aralar yogun günler geçiriyorum bu yüzden birkaç gün buraları boşlamak zorunda kaldım. Arayı daha fazla açmadan sevgili arkadaşım hediyesi olan hawaii paleti incelemek istedim. Çok teşekkürler Emoş'um tekrardan :)




The balm yine esprili dilini koşturmuş. Paletler ehliyet şeklinde tasarlanmış. Anita Newcar isimli bir kadına ait görünüyor. Yeni araba diye soy ad mı olur? İlginç. :D 

Paletlerde iki far, bir allık birde aydınlatıcı var. Hawaii paletin aydınlatıcısı diğer palete göre oldukça mat. Aydınlatıcıdan daha çok brulee gibi göz kapaklarını nötrlemede kullanmak için uygun gibi. Ben oldukça sevdim bu rengi. Allık çok tatlı bir pembe rengi. Biraz korkutucu dursa da hafif uygulandıgında bir sorun çıkaracagını düşünmüyorum.





Lid rengi içinde bronzluk- grilik bulunduran ışıga göre degisen çok hoş bir renk. Crease rengi ise koyu bir mürdüm rengi. Ona da bayıldım.
Flashlı ve flashsız olarak paleti görüyorsunuz.
Farların pigmentasyonu oldukça güzel.Çok hafif bir tozutma dışında sorunları yok.
Allık 1.6 gram, farlar ise 1.45 ve aydınlatıcı  1.1 gram.








Genel olarak boyutu ve işlevseligi ile tam çantaya atıp çıkmalık bir palet oldugunu düşünüyorum.
Renklerin uygulanmış hali de bu şekilde.

Fiyatını hediye oldugu için tam bilemiyorum ama 30 tl gibi bir fiyatı olması lazım. İndirimlerde tadından yenmez :)



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Hoşça kalın..
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder