19 Şubat 2015 Perşembe

Saturngezegenli ile Kozmetik Fiskosu!

Kozmetik fiskosu etkinliğim devam ediyor!
Bugün bizlerle beraber olan isim arkadaşım Şevval.
Şevval, sıcak mı sıcak kanlı, tazecik bir youtuber!
Bakalım sorularıma ne cevaplar verdi??


 Şevval

Cilt alt tonu: Sarı
Cit tipi: Karma
Yaş: 19

SaturnGezegenli


1. Nasıl ve ne zaman instabloggerlık / bloggerlık yapmaya basladın, seni ne teşvik etti? 

Youtube'a Kasım 2014 te başladım.


2. İlk kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ve ilk makyaj malzemen hangi üründü?

İlk kez lise sonda gerçek anlamlı makyaj yapmaya başladım. Staj'a başladığım için. İlk makyaj malzemem bizim nesil'in ortak aşkı nivea lipbalm (o zamanlar babylips hak getire :D)
3. Makyajla ilgili komik bir anın var mı?

Sephora da ki o mat rujlardan denedim ve sonra çıkmadı. Waterproofmuş ve rengi siyahtı. Bütün gün öyle dolaşmıştım :|

4. En çok almayı istedigin kozmetik ürünü hangisi?

Sanırımmmm tüm mac farlarının olduğu büyük bir palet yapılmasını ve onu almayı isterdim Kalp şekilli gözleri olan gülen yüzKalp şekilli gözleri olan gülen yüz

5. Tek bir ürün seçme hakkın olsaydı bu hangi ürün olurdu? 

Bu çok zor yahu. Sanırım rimel. Bakışlar önemli sonuçta. 

Bence de ;)
6. Tüm zamanların favorisi dedigin üç ürün?

Estee lauder kapatıcı - artistry signature eyeliner - mac'in rujları (hepsi muhteşem. Hepsini alın bana Kalp şekilli gözleri olan gülen yüz)

7. En sevdigin üç marka hangisi?
mac-artistry-wet'nwild (fiyatına göre muhteşem ürünleri varKalp şekilli gözleri olan gülen yüz)
8. Gereksiz buldugun bir kozmetik ürünü?

Makyaj bazı. Çünkü bence makyajın o ilk yapıldığı halinden çok, çıkmaya başladığı doğal ama bakımlı görüntü daha güzel.

9. Amacı dışında kullandıgın bir ürün?
Bir farımı aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Krem rengi ve hafif altın ışıltılı bir far.

10.Sence en dehşete düşüren makyaj hatası ne? 

Pinokyo edasıyla sürülen allıklar. Hani pinokyonun yanaklarında var ya iki tane kırmızı yuvarlak. Öyle duruyorlar Utanmış yüz 


Hahahah o nasıl bir benzetme yahuu :D 


Tatlı cevapların ve içtenliğin çok teşekkürler tatlım. Kalemine sağlık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder