19 Şubat 2015 Perşembe

Rimelaskina ile Kozmetik Fiskosu!

Bu günkü konuğum tatlı mı tatlı, çok mütevazi ve yetenekli olan Hilal.
Hilal aynı zamanda benim arkadaşım Hilal'in (Pekbilmiş) de yakın arkadaşı. Bütün Hilaller çok tatlı ve iyi oluyor sanırım :)
Beni kırmadı ve sorularımı yanıtladı. O zaman hemen asıl konumuza geçelim :)



Hilal 

Cilt alt tonu: Sarı
Cilt tipi: Kuru ve hassas



"Merhaba ben Hilal. 20 yaşındayım. İnstagram üzerinden güzellik ve kozmetik hakkında yaptığım küçük bir sayfam var. Kullanıcı adım ise rimelaskina.  
Sorulara geçeyim hemen, şimdiden okuduğunuz için teşekkürler :) "





1. Nasıl ve ne zaman instabloggerlık / bloggerlık yapmaya basladın, seni ne teşvik etti? 

Henüz 1 yıl bile olmadı. Kozmetiğe ilgim hep vardı, çevremdekilerin özellikle ablamın desteği ile bir heves başladım. Şuan iyi ki onları dinlemişim diyorum :)

iyi ki :) 

2. İlk kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ve ilk makyaj malzemen hangi üründü?

İlk makyaj malzemem siyah göz kalemiydi :D Lise 3. sınıfta maskara sürmeye başlamıştım yalnızca ama far, fondöten gibi gerçekten makyaj yapmaya bu instagram sayfasını açtıktan sonra başladım, çok yeniyim aslında. Açıkçası sayfamda gördüğünüz yaptığım makyajların çoğu ilk deneyimlerim. 

3. Makyajla ilgili komik bir anın var mı?

Makyajla ilgili  tek komik anım, gözüme kopkoyu makyaj yapıp yüzümde başka makyaj yokken kapıyı açtığımda dehşete düşen kargocunun korku dolu bakışlarıdır sanırım :)))

Hahahaha :)) 

4. En çok almayı istedigin kozmetik ürünü hangisi?

Açıkçası böyle bir ürün yok. Gücüm el verdikçe istediğim tüm kozmetikleri alıyorum çünkü bu bana en çok keyif veren şeylerden biri.

5. Tek bir ürün seçme hakkın olsaydı bu hangi ürün olurdu? 

Bu soruyu sorulmamış kabul ediyorum. 'rimelaskina' :))))

6. Tüm zamanların favorisi dedigin üç ürün?

Rimmel London- Lash accelarator mascara.
Ysl- Touche Eclat Fondöten.
Maybelline Master Drama Kohl liner siyah göz kalemi.

7. En sevdigin üç marka hangisi? 

Mac, chanel ve benefit. 

8. Gereksiz buldugun bir kozmetik ürünü?

Takma kirpik.

9. Amacı dışında kullandıgın bir ürün?

Ben gerektiğinde dudak kremi üzerine allık sürüp istediğim ruju elde ederim. Gerektiğinde eyeliner fırçasına maskara alıp onu eyeliner gibi çekerim. Makyaj yapmak için çok fazla ürüne ihtiyacımız yok bence.

Allık ile ruj ha. Çok orjinal ;)

Ve 10. soruyu konuklarımın seçmesine karar verdim.

10. Sence en doğru makyaj nasıl olmalıdır?

Bence en doğru ve güzel makyaj yüzümüzü maskelemeden, bizi başka birine çevirmeden var olan doğal güzelliğimizi ortaya çıkarandır.



Bu güzel cevaplar için çok teşekkür ederim Hilal'cim. 10. soruya kesinlikle katılıyorum ve her ne kadar yeni olsan dahi çok yetenekli olduğunu düşünüyorum.

Yarın ki konukla görüşmek üzere.
Hoşçakalın.

:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder