14 Şubat 2015 Cumartesi

14 Şubat Sevgililer Günü Alışverişim (Gratis- Watsons- Note)

14 şubat sevgililer gününüz kutlu olsun!
Sevgilisi olan yada olmayan herkes eminim ki indirimlere koşmuştur. Bende rahat duramadım ve birkaç parça ürün aldım. Ama sizi temin ederim ki gerçekten hepsi ihtiyaç üzerineydi. :)
Gelelim aldıklarıma.
Note cosmetics ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası vardı. Daha önce sadece dudak kalemlerini ve ojelerini denemiştim.
Diger ürünlerini de oldukça merak edince almam gereken ürünleri note cosmetics den denemek istedim.
Tekli mono farlarından  02 numaralı rengini aldım. Mac ve wnw brulee renginin aynısı. Kaş çevremi aydınlatmada, göz kapaklarımı nötrleme de ve göz altı kapatıcımı sabitlemek için kullanmayı düşünüyorum.


Bir diger ürün ise herkesin öve öve bitiremedigi full coverage consealer. Bende ki 02 beige rengi. Denemek için sabırsızlanıyorum. Hepsinin detaylı yazısı gelecek. :)



Likit bir eyeliner istiyordum bu yüzden
Ultra black eyelinerı denemek istedim. Yine çok merak ettigim bir ürün. Bu üç üründen far bedavaya gelmiş oldu. Son olarak bir de note oje aldım. Ondan favorileri ojelerimi anlatan bir yazı yazdıgımda bahsedecegim. Hepsi toplamda 47 tl tuttu.

Gelelim watsons ve gratis alışverişine..

Sexy mama pudram bittikten sonra essence transparan pudrasını almak istiyordum. Fakat kalmamıştı, bende stay matte aldım. Bu da merak ettigim bir üründü. Bende ki 001 transparan olanı. Fiyati 15-17 civarlarındaydı.
Göz altlarım uykusuzluktan ve yorgunluktan dolayı koyu renk halkalara ev sahipligi yapıyordu bir süredir. Hal böyle olunca bende loreal skin perfection göz bakım kremi aldım. Yine merak ettigim bir ürün. 20 tl gibi bir fiyata aldım.

 Saç kremim bitmişti ek olarak banyo lif'imi yenilemek istiyordum. Benri banyo lif'ini 3 yada 2.5 tl ye watsons saç kremini ise 9.5 tl ye aldım. Daha önce farklı bir çeşidini ve küçük boyunu kullanıp memnun kalmıştım.
 Ve son olarak palette saç boyası ve colgate diş macunu aldım. 6 tl ve 3 tl fiyatları vardı. Oldukça uygundu. :)

 Benim alışverişim bu şekildeydi kızlar. Siz neler aldınız? Benim aldıklarımdan kullanıp memnun kaldıklarınız var mı?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder