1 Mart 2015 Pazar

Mavilavanta ile Kozmetik Fiskosu!

Herkese yeniden merhabalar!
Kısa bir aradan sonra kozmetik fiskosuna devam ediyoruz. Bu günün konuğu dünyalar tatlısı arkadaşım Emine.
Benim deyimimle Emoş'um tanıdığım en içten, en güzel kalpli insanlardan biri.
Onun gibi bir arkadaş sahip olduğum için çok şanslıyım. O zaman hemen onu daha yakından tanıyalım :)

 Emine 

Cilt alt tonu: Sarı

Cilt tipi: Hassas/Normal 

Yaş: 19

İnstagram: tık tık





1. Nasıl ve ne zaman instabloggerlık / bloggerlık yapmaya basladın, seni ne teşvik etti? 

     2014 yılının Ağustos ayında instagram bloğumu açtım. Tam tarihe hiç dikkat etmemiştim fakat ben 13 Ağustos diyorum J Aslında instagram bloğumu biraz çekilişlere katılma amaçlı açmıştım :D Sonra bir şeyler paylaşmaya başladım. Baktım ben bunu seviyorum, devam ettirmek istedim J



2. İlk kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ve ilk makyaj malzemen hangi üründü?
        
Cevapların ikisinden de emin değilim. Ortaokulda makyaj yapıyordum sanırım. Makyaj dediğim gözümün içine kalem çekiyordum :D Yani ilk makyaj malzemem de bu. Markasını falan hatırlamıyorum, ablamın kalemlerinden sürüyordum J

3. Makyajla ilgili komik bir anın var mı

        Geçen sene dershaneye giderken gözümün dış kısmına kirpik diplerime siyah far sürmüştüm gözümü daha küçük göstersin diye. Ama dağıtmamıştım öyle bırakmıştım, gözümde de rimelden ve gözümün içindeki siyah kalemden baska bir şey yoktu :D Tüm gün korku filmi gibi gezdiğim doğrudur! :D


4. En çok almayı istedigin kozmetik ürünü hangisi?
     
Bu aralar Mac’ten bir ruj almak konusunda biraz takıntılıyım. Kendime sporla ilgili bir hedef koydum, yapabilirsem alacağım. Rengi hakkında henüz net bir fikrim yok J


5. Tek bir ürün seçme hakkın olsaydı bu hangi ürün olurdu? 
  Kesinlikle maskara. Tüm makyaj malzemelerimi alın fakat maskaramı bana bırakın <3

6. Tüm zamanların favorisi dedigin üç ürün?

  Maybelline one by one maskara(sadece biraz gözümü acıtıyor :/)Maybelline masterprecise eyelinerMax Factor facefinity 3in1 fondöten


7. En sevdigin üç marka hangisi?
      
 Maybelline, Max Factor ve the Balm J

8. Gereksiz buldugun bir kozmetik ürünü?      

Dudak bazı. Yüz, göz, maskara için tamam da dudağın da bazı olmayıversin :D


9. Amacı dışında kullandıgın bir ürün?

       Bronzer , allık ve aydınlatıcı üçlüsü. Üçünü de far olarak kullanabiliyorum.

10.Tek bir ruj rengi seçebilecek olsam ne olurdu? 

Kesinlikle kırmızı ruj. Hem gündüz hem gece kullanabiliyorum. Çok seviyorum



2 yorum:

  1. En tatlışkolardann ennnn güzel yürekli yüzü gözü her yeri güzel insanlardan :) seviyoruz :)

    YanıtlaSil