24 Şubat 2015 Salı

Gömlekterujizi ile Kozmetik Fiskosu!

Yeni blog konuğum benimde çok severek takip ettiğim, sempatikliğine, içtenliğine bayıldım biri.
Ta ta ta taaa karşınızda Gizemmm :)

Davetimi kırmayıp tatlı parmaklarınla soruları cevapladığın için çok teşekkürler canım. O zaman bakalım Gizem sorularıma ne cevaplar vermiş?



Gizem

Cilt alt tonu: Sarı

Cilt tipi: Yazları yağlı/karma kışları kuru/karma

Yaş: 20

Youtube: tık tık
İg:  tık tık









1. Nasıl ve ne zaman instabloggerlık / bloggerlık yapmaya basladın, seni ne teşvik etti? 

Aslında ikisi de pek aklımda olmayan şeylerdi. çünkü pek makyajı seven bir tip değildim. bir gün en yakın arkadaşım bana bir kontur videosu attı "bak kız burnunu nasıl küçülttü, ben de yapacağım" diye. Birkaç gün sonra "gel bana far alalım" dedi ben de şiddetle karşı çıktım, dediğim gibi pek haz etmezdim makyajdan. Daha sonra o attığı videoları izlemeye başladım, aslında makyajın öyle "korkutucu" bir şey olmadığını tam tersi iyi ellerde insanın içindeki güzelliği ortaya çıkarma aracı olduğunu gördüm ve içimdeki potansiyeli keşfettim. bazı bloggerları takip etmeye başladım fakat sorulan sorulardan hiçbirine cevap vermeyenler ve objektif olmadıklarını düşündüğüm yorumlardan dolayı biraz da makyaj konusunda kendimi ilerlettikten sonra bir "instablog" açmaya karar verdim, ordan da işler büyüdü ve kendime bir blog oluşturdum şimdi de bir Youtube kanalım var işte...:) 


2. İlk kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ve ilk makyaj malzemen hangi üründü?

Dediğim gibi pek makyaj yapmayı sevmezdim ama her birimizin lisede bir avon pudrası ve göz kalemi vardır itiraf edelim :) ilk makyaj malzemelerim bu ikisiydi, 16 yaşında falandım herhalde. ama çok nadir kullanıyordum. 18 yaşımda eyeliner denen illetle tanıştım :) ve asıl makyaj yapmaya bundan sonra başladım diyebilirim.

3. Makyajla ilgili komik bir anın var mı?

Komik bir anı sayılır mı bilmiyorum ama, böyle baştan beri makyajı sevmem triplerime bakma 5-6 yaşlarımdan beri meraklıymışım böyle şeylere. annemin kırmızı rujlarıyla kendimi Joker gibi boyadığım bir sürü fotoğrafım var. hatta bir gün kendimi boyadığım yetmemiş, odamın duvarlarını da boyamışım kendimi tutamayıp :) küçüklükten bir merak varmış bende...

4. En çok almayı istedigin kozmetik ürünü hangisi?

Aslında bir tane değil. çok maymun iştahlıyım sanırım ve bu huyumdan hiç hoşlanmıyorum. Şunları çok istiyorum diye bir dilek listesi oluşturuyorum ve onlara ulaşınca bir de bakıyorum başka bir tane daha oluşturmuşum bile! şu sıralar da arayıp tarayıp hiçbir yerde bulamadığım Nars Douceur allığı Lorac Unzipped Paleti ve Mac'ten kendime bir palet yapmayı çok istiyorum.

5. Tek bir ürün seçme hakkın olsaydı bu hangi ürün olurdu? 

Tek bir ürün olmasa, hile yapsam? :) bu soruya kapatıcı ve rimel demek istiyorum. günlük hayatımda da zaten makyajım bu ikisinden ibaret oluyor çoğunlukla. illa bir ürün seçecek olsam burun çevremdeki kızarıklıklardan dolayı bu kapatıcı olurdu herhalde. ya da yok rimel... kapatıcı!?


Sana katılıyorum bende rimel ve kapatıcı arasında tercih yapamam. Hatta ona gel eyeliner da ekleyelim :))

6. Tüm zamanların favorisi dedigin üç ürün?

Zor bir soru. sanırım ilk olarak aklıma gelen Mac Face & Body Fondöten, aldığımdan beri elim başka bir ürüne gitmiyor. The Balm Mai Billsbepaid ruj. tam olarak dudak rengim. sürekli kullandığım bir nude ruj. üçüncüde kararsızım ama clinique moisture surge extended thirst relief nemlendirici diyeceğim, karma-yağlı ciltler için hiçbir şekilde yağlandırmadan çok güzel nem sağlıyor.

7. En sevdigin üç marka hangisi?

En sevdiğim marka kesinlikle Chanel. çok şık, çekici bir o kadar da lüks. The Balm, paketlemesini ve ürün kalitesini çok beğeniyorum, hem de ülkemizde baya uygun fiyata satılıyor daha ne olsun! bir de sanırım Mac diyeceğim. Mac ile tanışmam çok eskilere dayanmıyor ama aldığım ürünlerinden hep memnun kaldım şimdiye kadar.

8. Gereksiz buldugun bir kozmetik ürünü?

Sanırım bb, cc, dd vs krem furyası. çünkü bir makyaj ürününün aynı zamanda bakım yaptığına pek inanmıyorum. bana göre hepsi renkli nemlendirici. bir de tutuldukça o harfler ilerlemedi mi...

9. Amacı dışında kullandıgın bir ürün?

Şöyle bir baktım da amacı dışında kullandığım bir ürün yok gibi sanki. bazen kapatıcımı far bazı olarak bronzerımı gözüme gölge rengi olarak kullanıyorum, sayılır mı? ah bir de NYX jumbo eye milk beyaz göz kalemini far bazı, aydınlatıcı olarak kullanıyorum ama o genel olarak zaten çok amaçlı kullanılıyor. sanırım çok sıkıcıyım bu konuda :Ş

10. En sevdiğin üç makyaj fırçası?

Real Techniques Buffing Fırça, Sigma F40 açılı bronzer fırçası( ben allık için de kullanıyorum.) Sigma E25 karıştırma fırçası. Bu üç fırçayla bütün makyajımı yapabilirim.


Güzel ve içten cevapların için çok teşekkür ederim canım. Yaşıtların arasında kesinlikle çok öne çıkıyorsun bence yeteneğinle. Hele ki kozmetikle, makyajla uzun zamandır ilgili olmamana rağmen.


Bir sonraki fiskosta görüşmek üzere.. 
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder