27 Mart 2015 Cuma

StilMakyajveMelinda ile Kozmetik Fiskosu! :))

Herkese Merhaba! :)
Bugünün Kozmetik Fiskosu konuğu beni bile heyecanlandıran, güzelliğiyle hayran bırakan instablogger Melinda.
Adı gibi kendisi de gerçekten çok güzel.  Yaptığı makyajları incelediğimde gerçekten hayran kaldım. Eğitim almadığı halde böyle ise eğitim aldıktan sonra bizi neler bekliyor cidden çok merak ediyorum :)  
Haydi o zaman sorularıma ne cevaplar vermiş hep beraber bakalım. 
:)


                                                                                         




                                                                                                                            Cilt tonu: Beyaz 
                                                                                                                             Cilt tipi: Karma 
                                                                                                                             Yaş: 22
                                                                                                                            İnstagram: tık tık




1. Nasıl ve ne zaman instabloggerlık / bloggerlık yapmaya basladın, seni ne teşvik etti? 


Üniversite 2.sınıfta iken vize -final zamanları en çok keyif aldığım şey makyaj videoları izleyip bunları hiç üşenmeden uygulamaktı. Sınav zamanları zaten çalısmayalimda ne yaparsak yapalım mantığıyla herkez o haftalarda sinavlara makyajsız uykusuz gelirken ben  gölgeli makyajlarla süslü püslü giderdim. :))Daha sonra bana bunu nasıl yaptın? Hangi marka fondoten kullandın?, Farlarin ne marka ?eyeliner nasil çektin? B kadar uygun fiyata bu kombinleri nasil yapiyorsun? Alisverise cikicam bana yardim edermisin? soruları gelmeye başlayınca yanitlamaktan çok keyif aldığımı farkettim.Begenilmeside beni ayri bir mutlu ediyordu. Yakin arkadaslarimda neden bir instablog acmiyorsun. Dediler ve bende neden olmasın dedim.Suan yogunlugumdan eskisi gibi aktif olamasamda bu zamanalara geldim.Yavas ilerliyorum ama ben durumdan memnunum:)

2. İlk kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ve ilk makyaj malzemen hangi üründü?

Ben küçüklügümden beri çok süslüymüşüm :) Eğer çocukluk zamanları sayılırsa 7 yaşimda iken kırmızı ruju taşırmadan hatta dudak iclerine kadar sürülmesi gerektigi ozamandan keşfetmişim:) İlk makyaj malzemem siyah göz kalemi ortason yillarimda gizlice kacirip okulda sürerdim. Kendimi bilerek makyaj yapmaya şuanki gibi yapabilmeye üniversite yıllarımda başladım:) 


3. Makyajla ilgili komik bir anın var mı?
Makyajla ilgili komik anım hala daha beni güldüren bir olay , geçtiğimiz yaz oruç ayında babam gecenin üçünde kalkmiş sahurunu yaparken bende odamda maske gibi görünen baya iddali bir makyaj yapmistim . Ve bitirip merhaba baba diye mutfaga girdigimde babamin SAÇMAAAA diyip yemegine devam etmesiydi:)))))))

4. En çok almayı istedigin kozmetik ürünü hangisi?

En çok almak istedigim kozmetik ürünü urban decay  elektric palette tabiki opalette sıradışı makyajlar yapmak çok istiyorum.Birgün kavuşucaz .

5. Tek bir ürün seçme hakkın olsaydı bu hangi ürün olurdu? 

Tek bir ürun mü ? Ama bu haksızlık cerencim :)) Hemen oyun bozanlık yapıp bir kac birşey söylemek istiyorum. Pure beauty cc krem ve loreal paris 3d wings mascara ;) 



  6. Tüm zamanların favorisi dedigin üç ürün?

 Tüm zamanların favorisi kesinlikle ve kesinlikle pure beauty cc krem bu ürün benim her makyajimda yanimda digeri watsonsta bulunan Marionnaud palet yeni tanistim bence çok çokk başarılı yanimdan ayirmam.En son olarakta mac paint pot painterly diyorum.

7. En sevdigin üç marka hangisi?
En sevdiğim üç marka Mac ,the balm ve yves rocher 

8. Gereksiz buldugun bir kozmetik ürünü?   

Şuan düşünüyorumda gereksiz bulamadım hiç bir ürünü yahu :)) 

9. Amacı dışında kullandıgın bir ürün?

 Amaci disinda kullandıgım siyah goz kalemi ve gel eyelinerlar dudaklarima ombre yaparken kullaniyorum:) 


10. İlerde bu işi profesyonel hale getiricekmisin ?Böyle bir düşüncen varsa ne zaman ? 

Makyaj benim tutkum suan calisma hayatimdan dolayi vakit ayiramasamda 2015 eylul donemi itibariyle profesyonel olarak egitimler almaya egitimlerimi tamamladiktan sonra tam zamanli is olarak makyajla modayı bir araya getirecek isler yapmayı hedefliyorum.Cok buyuk planlarim var aceleci olmadan yavas adimlarla ama saglam adimlarla ilerlersem icime sinecek isler yapabilirim.zirvedeki hayalime ulastigimda Melinda adını insallah cok duyacaksiniz ;) 


1 yorum:

  1. harika ir post bayıldım gerçekten iyi fikir oldu cnm bende bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil