3 Nisan 2015 Cuma

BakımlıGinepig ile Kozmetik Fiskosu! :)

Merhaba Kızlar.  Bu gün ki güzeller güzeli, dünyalar tatlısı, yeteneklilerin yeteneklisi arkadaşım Simge (Bakımlıginepig) benim konuğum olduuu. Simgeyi sadece bir blogger olarak görmem imkansız. O benim hem dostum, hem sırdaşım, hemde en çok eğlendiğim insanlardan biri. O zaman haydi benimle beraber fiskosu okumaya devam edin :)



                                                                                  Cilt alt tonu: Sarı

                                                                                   Cilt tipi: karma
                                                                                   Yaş:   23 
                                                                                   İnstagram:  tık tık
                                                                                   Blog: tık tık
1. Nasıl ve ne zaman instabloggerlık / bloggerlık yapmaya basladın, seni ne teşvik etti? 
Ekim ayında açtım bloğumu. Beni blog açmaya teşvik eden de temmuz ayında kozmetik sektöründe hayvanlar üzerinde yapılan acımasız deneyler hakkında bilgi edinmem ve çok büyük bir hayal kırıklığına uğramamdı. Zaten içimde bir bloggerlık hevesi vardı ama o masum canlar için de bir şeyler yapmalıydım. Ben de aklıma gelen en mantıklı şeyi yaptım, bir blog açtım ve ulaşabildiğim herkesi bilgilendiriyorum.
2. İlk kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ve ilk makyaj malzemen hangi üründü?
 Lise 1de başladım. Flormar siyah göz kalemi ve nivea kirazlı lipbalm ilk göz ağrılarım :)
3. Makyajla ilgili komik bir anın var mı?
 Komik mi acınası mı bilmiyorum ama ağlarken akan rimelimi silip tüm suratıma bulaştırdıktan sonra aynada tipimi görüp yarım saat gülmüşlüğüm var, kafayı yediğim gerçeğiyle yüzleştiniz, evet. :D
4. En çok almayı istedigin kozmetik ürünü hangisi?
The Balm'ın tüm ürünleri. Eksiksiz! :D
5. Tek bir ürün seçme hakkın olsaydı bu hangi ürün olurdu? 
 Siyah bir göz kalemi, markası fark etmez rengini versin yeter :)
6. Tüm zamanların favorisi dedigin üç ürün?
Ya seçemedim ki :D
-Cruelty free olmamasına rağmen Maybellinein Black draması,
-Pastelin adını kodunu hatırlamadığım pudrası, tenimi o kadar pürüzsüz gösteren başka bir pudra/fondötenim olmadı bulduğum yerde tekrar yapışacağım kendisine, cruelty free olması da cabası,
-Hangisi olduğu fark etmez, wet n wild 'ın üçlü farları fiyatına göre çok çok iyi iş çıkarıyor ve cruelty free :)
7. En sevdigin üç marka hangisi?
The Balm, LR, Gosh
8. Gereksiz buldugun bir kozmetik ürünü?  
Adamlar üretmiş o kadar yahu hepsinin vardır bir gereği :D
9. Amacı dışında kullandıgın bir ürün?
 Kurşun kalemle kaşlarımı dolduruyorum, deneyin siz de seveceksiniz! :D
10. Kozmetik ve kişisel bakım ürünü seçerken dikkat ettiğim noktalar neler? 
-Hayvanlar üzerinde deney yapmamalı
-Zararlı İçeriğe sahip olmamalı, mümkün olduğunca doğal içerikli olmalı
-Ödediğim paraya değmeli

Cevaplar için çok ama çook teşekkürler bebeğim. Eline, ağzına, klavyene sağlık :))) 

6 yorum:

  1. Kurşun kalemle kaş doldurangiller derneği :D Bende yapardım bir zamanlar ama sonra kaş farları çıktı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Kaş farım da var ama asla kurşun kalemin yerini tutamaz benim gözümde onun yeri hep ayrı :P

      Sil
  2. Çok güzel bir söyleşi olmuş, Simgem benim için de sadece bir blogger değil blog aleminde tanıdığım en şeker insanlardan arkadaşım oldu kısa zamanda ♥ Teşekkürler Ceren paylaşım için sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  3. Tatlım ben teşekkür ederim bu güzel kozmetik fiskosunda bana da yer verdiğin için :) ♥

    YanıtlaSil