5 Ağustos 2014 Salı

Alınacaklar Listesi& Aklımda Olanlar

Tekrardan merhaba.
Az önce almak istediklerimi not ediyordum ama kafama takılan bir kaç ürün oldu. "Acaba onu mu yoksa bunu mu alsam?" gibisinden. Bende sizlerle hem kesin olarak almak istediklerimi hemde kararsız kaldığım ürünleri paylaşmak istedim.

İlk olarak "kesin ama kesin" alacağım ürünler Dirty Works' un aydınlatıcı maskesi, detox maskesi, göz kremi ve makyaj çantası. Bir daha ne zaman gratis indirimi olur bilmiyorum ama bir süre bekleyeceğim. İnstagramda biri kurban bayramında kesin indirim olur dedi. Yani teeee ekime kadar beklemem gerekiyor :)))
Bekler miyim yoksa dayanamaz alır mıyım inanın bilmiyorum :/

İşte bahsettiğim bebekler. Zaten bu markayı ve maskelerini bilmeyen yoktur. Ben neden bu kadar geç kaldım diye kendime kızıyorum!
Şuanda indirimsiz olarak çanta fiyatı 25 tl maskeler ise 15 tl.


Gelelim bir diğer ürünlerimize. Uzun zamandır fondoten araştırmasındaydım. Çok uçuk bir fiyatı olmayan, çok iyi kapatıcılık sağlayan ama buna rağmen yüzde çok doğal duran ağırlık yapmayan bir fondoten istiyordum. Genel olarak ben hep maybelline nin fondotenlerini kullanıyorum ama artık farklı bir markaya transfer olmak istiyorum. Bu sebeplerden dolayı kendime iki seçenek belirledim. Birisi Note markasının Mattıfyıng extreme wear fondoteni. Merak edenler için ürün linki;
http://www.notecosmetics.com.tr/mattifying-extreme-wear-foundation-02-natural-beige



Bir diğeri ise Vich dermablend kapatıcı fondoten. Bunu merak edenler içinse;
http://www.kozmela.com/vichy-dermablend-35-sand-spf-35-30-ml?gclid=CjwKEAjwgYKfBRDvgJeylem9xDUSJACjeQ7AfD4_9D0sEYQU4VKKdFwso5R8pRxIV-BwJCvKeJ3HqRoCVKLw_wcB

Kendisi şuan kozmela da indirimde. Normal fiyatı 70 tl. Note fondoten ise 30 tl.

İnanın aklım çok karışmış durumda. Hangisini alsam bilemiyorum. Siz bu ürünleri kullandınız mı? Yorumlarınız neler?



Benim şuanda aklımda kesin olarak alacağım ürünler bunlar. Aslında wet and wild dan bir kaç ruju gözüme kestirmedim değil ama şuan ruj ihtiyacım olmadığı için onlara öncelik vermiyorum.

Sizler hangi ürünleri almayı düşünüyorsunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder