5 Ağustos 2014 Salı

HARD CANDY Visibly Wet Lip Pencil Must Have İnceleme

Merhabalarr.
Rujlarımı düzenlerken son zamanlarda çok severek kullandığım Hard Candy rujum elime geçince "Bunu bloga yazmalıyım" dedim. :)

Bildiğiniz gibi Hard Candy markası uygun fiyatlı ama çok güzel ürünleri olan bir marka. Türkiye de satılmıyor diye biliyorum ve sanırım yanılmıyorum. Ben İnstagram da bir satış hesabından edindim bu ruju. Gelelim rujun görünüşüne.

Benim ne kadar hoyratça kullandığım sanırım anlaşılıyordur :)
Yumuşak ve hafif ıslak bir yapısı olmakla beraber dudaklarda çok doğal duruyor. Ruj diye geçiyor fakat lipgloss gibi yapısı var aslında fakat rujlar kadar da kalıcı. Ben dudakta ki duruşuna gerçekten bayılıyorum böyle ısırılası dudaklar çıkarıyor ortaya ama ne yazık ki akşam saati olduğu için dudağımda ki görünüşünü bir türlü çekemedim yani ışıklardan dolayı tam rengini ve duruşunu vermedi bende bu yüzden kolumda swatchladım sadece.

Bende ki rengi Must have yani 259 numara. Bu rujların pek çok rengi ve ayrıca farklı serileri de var. Eğer ulaşmak ve sipariş etmek isterseniz instagramdan kozmetikvar hesabından ulaşabilirsiniz.

Genel olarak hem günlük hem gece için rahatlıkla kullanabileceğiniz, dudakta ağırlık yapmayan, çok doğal duran sanki dudağınızın kendi rengiymiş gibi bir görüntü oluşturan bu kalem ruj benim favorilerim arasına girmiş bulunmakta. Uygun fiyatlarıyla da bana göre almaya değer bir ürün.

Benim yorumlarım bu şekilde.









Umarım beğenmişsinizdir. Okuduğunuz için çok teşekkürler :)
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder