16 Şubat 2015 Pazartesi

Note Cosmetics ULTRA BLACK Eyeliner

İç karartıcı bir pazartesi gününden merhabalar.
Haftanın başlangıcı, tatilin bitişi, işlerin ve yogunlugun basladıgı bu günde ultra black eyelinerı yazmaya karar verdim.
Çok kişinin kullandıgını görmedim, anladıgım kadarıyla kapatıcısı kadar ünlenmiş bir ürün değil. Öyleyse bile haberim yoktu ve eyeliner ihtiyacım varken almak, denemek istedim. İki gündür kullanıyorum.
Her note ürünü gibi  kutusuyla beraber geliyor. Ben kutulu ürün satan markaları daha çok seviyorum.



Gelelim özelliklerine;

-2 ml den oluşuyor.

-Paraben - parfüm içermiyor.

-İçeriğinde tatlı badem yağı ve e vitamini ile kirpik diplerini beslemeyi vaat ediyor. Ayrıca yaşlanmayı geciktirici özelliği varmış badem yağının içindeki antioksidanlardan kaynaklı.

-Yine aynı şekilde tatlı badem yagı göz içinde yada çevresinde kaşıntıya ve sulanmaya engel oluyormuş. Bir çoğumuz eyelinerı göz içine kaçırdıgımızda küçük çaplı bir sorun yaşarız. Bu ürün bunu engellemeyi vaat ediyor.

-Likit bir yapıda ve ince uçlu. Anında kuruma özelligine sahip.

Peki tüm bu vaat ettiklerini yerine getiriyor mu?

Kirpik diplerimi besleyip beslemediğini yada yaşlanmayı geciktirip geciktirmediğini bilemiyorum.
Fakat göz içime yakma, kaşındırma gibi bir durumla karşılaşmadım.
Gerçekten simsiyah ve sürdüğünüz anda yapışıyor, dağılma bulaşma asla yok. Gözünü rahatça açıp kapatabiliyorsunuz. Hata yaptıgınızda da düzeltmesi kolay. Genelde bu tarz ürünlerde hata düzeltmek zordur çünkü.
Ve gerçekten simsiyah bir ürün.
Diğer bir önemli özelligi ucu. Eger likit eyeliner kullanmaya alışkın biriyseniz sizin için çocuk oyuncagı olacaktır ama daha önce hiç kullanmamış yada zorlanan biri dahi iki üç deneme ile istedigi sonuca ulaşacaktır. Seneler sonra elime likit bir eyeliner aldım ve ilk denemede dahi kusursuza yakın çektiysem sizinde zorlanacagınızı hiç sanmıyorum :)


Peki bu ürün kusursuz mu? Hayır.
Anında donan bir özelligi oldugu için uygularken kirpiklerinize degdirmemeye dikkat etmeniz gerekiyor yoksa kirpiklerinizi birbirine yapıştırabiliyor. Ben genelde en son kirpiklerimi temizleyip öyle maskara uyguluyorum.

Sonuç olarak siyahlıgıyla, kolay sürümüyle ve asla dagılma bulaşma yapmayan yapısıyla benim daha şimdiden favorilerim arasına girdi.
Fiyatı şuan note'un kendi sitesinde %20 indirimle 15 tl gibi bir fiyata geliyor.






3 yorum:

  1. Note ürünlerini beğenerek kullanıyorum ama eyeliner hiç denememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Note standina gittiginde kesin dene canim. :)

      Sil
  2. kirpiklerinizi kopartma durumu ile karsilastiniz mi acaba?

    YanıtlaSil