18 Şubat 2015 Çarşamba

Favori Kış Ojelerim

Selam kızlar. Bu yazımda sizlere en sevdigim kış ojelerimi anlatacagım. Ben kış günlerinde çok pastel, canlı renkler kullanmayı sevmiyorum. Daha çok nude ve soguk tonlar kullanıyorum.




Yapı, sürüm, renk ve kalıcılık olarak note cosmetics ve pastel'in ojelerini seviyorum anladıgınız üzere :))
İki markada oldukça kalıcı ve renkleri harika. Özellikle pastel nude serisi efsane oldu. Note ojelerde oldukça seviliyor.

Bendeki tonlar pembe yada mor, gri alt tonlu renkler. Mercan tonları da barındıran var. Bir tek pastel 111 tam bir marsala rengi bence. Fiyat bakımından da oldukça uygunlar.




Pasteller 2.99 iken note ojeler 2.50 tl. Özellikle note ojelerle tanışmayanlar gidin bir inceleyin. Gerçekten harika renkler var.


Benim en sevdigim note 10 dark nude. Harika bir mor, gri alt tonlu nude oje.

Son olarak hiçbiri elleri ölü gibi gösteren renklerden değil. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder