19 Şubat 2015 Perşembe

Elitsalemcadisi ile Kozmetik Fiskosu!

Soguk bir perşembe gününden herkese günaydın! :)
Bu günkü konugum elitsalemcadisi.blogspot.com.tr ve elitsalemcadisi ig hesabının sahibesi olan Nisanur. Deli dolu arkadaşım sorularıma ne cevaplar verdi bende sizler kadar merak ediyorum. O zaman haydi geçelim sorulara ve yanıtlarına :)


Nisanur 

elitsalemcadisi
Cilt alt tonu: Sarı
Cilt tipi: Karma
Yaş: 19

1. Nasıl ve ne zaman instabloggerlık / bloggerlık yapmaya basladın, seni ne teşvik etti? 
 

7 ay oldu,mini mini birler havasındayım bloggerlıkta :) Yabancı bloggerları zaten okuyordum ve niye bende yapmıyım dedim.

2. İlk kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ve ilk makyaj malzemen hangi üründü?

16 yaşında başladım.Esmerlerin sorunu renk düzensizliğinin şahı vardı bende ama suratıma o kadar küçük yaşta abuk subuk şeyler sürmedim.Daha çok kirpiklerime rimelle renk katarak birazda olsa düzgün bir görüntü elde etmeye çalışıyordum. İlk makyaj malzemem Lancome'un makyaj setiydi.Annemin arkadaşı Rusya'dan hediye getirmişti o kullanmayınca ben çorlamıştım :D

3. Makyajla ilgili komik bir anın var mı?

Erkek arkadaşım makyajını ben yapıcam diyip rujumu papatya şeklinde sürmesiydi ve komiklik olsun diye yapmamıştı baya rujunuda sürdüm bak aynaya diyince farkettim :D

4. En çok almayı istedigin kozmetik ürünü hangisi?

Guerlain Meteorites Pearls Allık (gözlerim yazarken bile kalbe dönüştü)

5. Tek bir ürün seçme hakkın olsaydı bu hangi ürün olurdu? 

Hiç düşünmeden rimel.Marka söylemem gerekirse Loreal'in Volume Million serisinden herhangi biri kabulüm :D

6. Tüm zamanların favorisi dedigin üç ürün?

-Soleil Tan De Chanel /Azıcık miktarı harika bir kontüre yeterli
-Kiko tekli farları / Ucuza ve bu kadar pigmentli farlar daha görmedim
-Maybelline Age Rewind Concealer /Yüzümün her noktasına sürebilirim bunu ,cidden bulunca almanız gerek!

7. En sevdigin üç marka hangisi?

-Sanırım Maybelline fantazim var :D Nisa ve makyaj diyince herkes Maybelline diyebilir :D
-Mac / Mac diyince ruj dememe gerek yok sanırım :)
-Sephora / İçinde barındırdığı markaların dışında kendi ürünleri de çok başarılı.

8. Gereksiz buldugun bir kozmetik ürünü?

Açıkçası bb kremler. Renk seçeneği yok / Normal fondotenlere göre çok daha çabuk oksitleniyorlar ve esmerlere büyük dezavantaj bu.

9. Amacı dışında kullandıgın bir ürün?

RT Blush Brush /Likit fondotenlerde çok başarılı deneyim derim!


Ve 10. soruyu konuklarımın seçmesine karar verdim.
10. Pratik kaş sabitleyici önerin nedir?
 
Kaş tarağınıza saç spreyi sıkıp kurumadan kaşlarınızı tarayın. Sonuç pörfekto :))

Bu eglenceli cevaplar için çok teşekkürler Nisa'cım. özellikle 9. sorunun cevabı çok ilgimi çekti, en kısa sürede deneyecegim.
:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder