18 Şubat 2015 Çarşamba

Obirkulkedisi ile Kozmetik Fiskosu!

Herkese Merhabalar!
Dün instagram hesabımda bahsettigim Kozmetik Fiskosu başlıyor! :))
Her gün bir instablogger/blogger/youtuber arkadaşım burada hazırladıgımız sorulara en içten şekilde cevap vererek bizlerle paylaşacak. Bugün ki konugumuz tatlı arkadaşım Dilan. Öncelikle hoş
geldin diyorum ve hemen başlamak istiyorum :)


Dilan
Obirkulkedisi
Cilt alt tonu: Sarı
Cilt tipi: Yaglı
Yaş: 18

1. Nasıl ve ne zaman instabloggerlık / bloggerlık yapmaya basladın, seni ne teşvik etti? 
 
Yaklaşık 1 aydır aslında hep düşünüyordum, annemin desteğiyle hakkından gelecegim inşallah.Bunun simdi özentilik haline geldiğini düşünüyorum...
2. İlk kaç yaşında makyaj yapmaya başladın ve ilk makyaj malzemen hangi üründü?
Ahaha çok güzel bir soru bu ceereeen. İlk makyaj malzemem rujdu sanırım yanağıma kadar sürdüğüm rujlar tam anlamıyla makyaj yaşım 14 fakat 3 yaşında alıştırmalara başlamışım. :)
3. Makyajla ilgili komik bir anın var mı?
 Fondoten kullanmayan bir insanım kullanmayı da beceremem. Yeni almıştım köpük fondotendi sanırım, suratımın yarısı 1 ton koyu gezdim bütün bursayı ahaha :)))) 
İlahi Dilan :D 
4. En çok almayı istedigin kozmetik ürünü hangisi?
Aslında şuan bartında olduğum için The balm serisinin genelini alıp incelemek istiyorum.
5. Tek bir ürün seçme hakkın olsaydı bu hangi ürün olurdu? 
 Iım stick kapatıcı sanırım..
6. Tüm zamanların favorisi dedigin üç ürün?
- the balm eyeliner
-flormar jel peeling
-maybelline volume exprress
7. En sevdigin üç marka hangisi?
Şu sıralar flormar'a taktım bunun dışında sayacaksam eger kesinlikle maybelline , the balm , rimmel london.
8. Gereksiz buldugun bir kozmetik ürünü?
-watsonsta satılan şu yüz şeklideki maskeler bide şu kırışıklık karşıtı olan kremler var tabi.
9. Amacı dışında kullandıgın bir ürün?
Ah ceren ah .. Beyaz göz farımı baz olarak kullanıyooorum .. Bronz farlarımı bazen allıgımda ışıltı yaratmak içinde kullanıyorum .
Ve 10. soruyu konuklarımın seçmesine karar verdim.
10.sevgilinle veya arkadasınla paylaştıgın kozmetik ürünü?
Bu konuda bencilim fakat sevgilimle peelinglerimi paylasıyorum onun yorumlama şekli baya komik oluyor. :)


Güzel cevapların için çok teşekkürler Dilan'cım. 
Bir sonraki konukta görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder